Gyakran ismételt kérdések

Gépelje be kérdését és könnyen lehet hogy azonnali választ kap kiterjedt tudásbázisunkból.

Vagy csak kattintson egy kérdésre a válasz felfedéséhez.

Fizetés

Fizetésről részletesen

Az online transzferfoglaláshoz betéti kártya vagy hitelkártya szükséges.

Az elfogadott kártyák a következőek:

Hitelkártya: Visa, Mastercard vagy AMEX is elfogadott.

Dombornyomott betéti kártya: Visa vagy Mastercard betéti kártya szintén megfelelő. Ebben az esetben a folyószámlán a foglaláskor elérhetőnek kell lenni a transzfer díj összegének.

Dombornyomott betéti kártya DEBIT felirattal: Visa vagy Mastercard betéti kártya DEBIT felirattal megfelelő. Ebben az esetben a folyószámlán a foglaláskor elérhetőnek kell lenni a transzfer díj összegének.

Betéti kártya (nem dombornyomott): Visa Electron, Mastercard, Maestro és bármely más nem dombornyomott kártya megfelelő. Ebben az esetben a folyószámlán a foglaláskor elérhetőnek kell lenni a transzfer díj összegének.

Készpénz: készpénzfizetés nem elfogadott.

Banki átutalás: nem elfogadott.

Mi az amit az online foglalásakor kell fizetnem?

Az online foglalásakor a teljes transzferszolgáltatás díja előre fizetendő.​

Mi az amit a helyszínen kell fizetnem?

A helyszínen már nem kell fizetni, az online fizetett díj minden költséget tartalmaz.

Biztonságos a bankkártya használat online foglaláskor?

A Transzfer Online és az oldalon használt CarTrawler™ foglalási rendszer a "Verisign Secured Seal" "Trustwave" és "PositiveSSL" által titkosított. Így biztonságos az online fizetés bankkártyával, az Ön adatai illetéktelenek számára nem hozzáférhetőek. További információk a biztonságos weboldalakról ide kattintva.

Mi az amit a helyszínen kell fizetnem?

A helyszínen már nem kell fizetni. A teljes viteldíj előre fizetendő az online foglaláskor. Csak a visszaigazolást (voucher) kell magával vinnie és bemutatni a transzferszolgáltató képviselőjének.

Fizetési módok

Fizetési mód

Maestro betéti kártya

Online foglaláskor

Igen

Igen

Igen

Igen

Igen

Nem

Nem

Betéti
kártya is?

Igen

Igen

**

Igen

Igen

Nem

Nem


Az online foglaláskor hitelkártya vagy betéti kártya is elfogadott. A helyszínen már nem kell fizetni, a transzfer díja előre az online foglaláskor fizetendő. Készpénzt vagy banki átutalást sajnos nem tudunk elfogadni.

Általános

Miért érdemes online foglalni?

Mert egyszerűen és gyorsan foglalhat transzfert kedvező áron. 1000 nemzetközi és helyi szolgáltató ajánlatai közül kiválasztjuk a legjobb elérhető árat. Így Ön időt és pénz takaríthat meg, mert Önnek nem kell keresgélni az interneten szolgáltatók után. Az előre fizetett viteldíjnak köszönhetően Önnek a helyszínen már semmit sem kell fizetnie, nem kell alkudoznia.

Mit tartalmaz az előre fizetett díj?

A feltüntetett díj tartalmaz minden költséget.

Hol és Hogyan találom meg a transzferemet?

A lefoglalt transzfert a partnerekinknél tudja igénybevenni, az Ön által kiválasztott helyszínen. A repülőtereken egyéni transzfer esetén a sofőr várja Önt érkezéskor vagy a szolgáltató pultjánál van a találkozási pont. Gyűjtőjárat (Shared Shuttle) vagy menetrend szerinti járat esetén általában meghatározott helyről indul a busz. Minden szolgáltót és reptér eltérő instrukcióval rendelkezik a találkozási pondról, de erről a visszaigazoláskor Önnek elküldött "voucher" részletes leírást ad.
Belvárosi vagy üdülőhelyen történő foglalás esetén, az egyéni transzfer a megadott címre megy, ahogyan a legtöbb gyűjtőjárat is. Egyéb esetben a felszállás a kijelölt megállóban történik majd. A visszaigazoló "voucheren" is szerepel a pontos cím vagy hely. Illetve szükség esetére 24 órás telefonos elérhetőség.

Mi történik ha késik a repülőjáratom?

Privát transzfer esetén a foglaláskor megadott repülőjárat ismeretében a transzfer szolgáltató partnerünk képviselője várni fog a járat érkezéséig. Jelentős késés esetén a visszaigazoláson található telefonszámon tudja értesíteni a szolgáltatót.

Gyűjtőjárat vagy menetrend szerinti járat esetén az érkezés utáni következő indulási időpontban tud majd elutazni. Jelentős késés esetén a visszaigazoláson található telefonszámon tudja értesíteni a szolgáltatót.

Milyen reptéri transzfert tudok foglalni?

A következő repülőtéri transzfereket tudjuk biztosítani:

Privát transzfer: Csak Ön és az utastársai részére. Háztól-házig szolgáltatás.

Osztott transzfer: Gyűjtőjárat (Shared Shuttle) ami több megrendelő egyidejű kiszolgálását teszi lehetővé. Általában minibusz vagy busz végzi a szolgáltatást, ami a reptértől/reptérig közlekedik több megálló beiktatásával. Meghatározott megállókban vagy a legtöbb esetben a megrendelő szálláshelye előtt történik a fel- és leszállás.

Menetrend szerinti transzfer: Mindenki számára elérhető közösségi közlekedés, ami a reptérről indul és érkezik. Meghatározott megállókban lehet le- és felszállni valamint az indulás és érkezés menetrend szerint történik.

Fontos! A megrendelhető transzfer szolgáltatások reptértől függően változhatnak.

Foglalhatok gyerekülést is?

A legtöbb transzferhez foglalható gyerekülés is. Ezt a foglalás megerősítése oldalon előre igényelhető a "Különleges kérések" résznél, viszont a költsége a helyszínen fizetendő, az online ár nem tartalmazza.

Amennyiben a szolgáltató visszaigazolta a foglalást és elérhető a gyermekülés azt feltüntetjük a visszaigazoló "voucheren". Természetesen Ön használhat saját gyermekülést és ülés magasítót is.

A menetrend szerinti autóbuszon gyerekülés nem kötelező, ezért ott nem is igényelhető.

Miért fontos megadnom a repülőjáratom adatait?

Amennyiben repülőtéri érkezéshez vagy induláshoz kéri a transzfert, a transzfer szolgáltató a járatszám alapján tudni fogja, hogy Ön mikor érkezik vagy indul pontosan. Ha a járat késne akkor is várni fogják Önt és a gép megérkezéséig. Ha lekésné a járatát vagy törölnék azt, akkor közvetlenül értesítse a "voucher"-en szereplő telefonszámon a partnerünket.

Foglalás

Mennyi idővel előre érdemes foglalni?

Ön akár hónapokkal, hetekkel előre is foglalhat, de a javaslatunk, hogy legalább az utasfelvétel időpontja előtt 24 órával foglalja le a transzfert.

Mi a visszaigazoló "voucher" és miért van rá szükség?

A foglalási "Voucher" a sikeres foglalás visszaigazolására szolgál. Ezt be kell mutatni a transzferszolgáltató partnerünk képviselőjének, ez tartalmazza a foglalás adatait, a szolgáltató telefonszámát és a viteldíj összegét és a kifizetés módját. A vouchert automatikusan küldjük az Ön által megadott email címre, amint a foglalást a partnereink visszaigazolták.

Nem kaptam meg/elvesztettem a visszaigazoló "voucher"-t.

Ebben az esetben lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, és újra elküldjük Önnek a linket, ahonnan elérheti és kinyomtathatja a vouchert.

Hogyan tudom megváltoztatni vagy kiegészíteni a foglalásom?

A visszaigazolásban találja a Foglalás kezelése linket, amin keresztül módosíthatja vagy lemondhatja a foglalását. Vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, mi megváltoztatjuk és újra elküldjük Önnek a módosított foglaláshoz a linket, ahonnan elérheti és kinyomtathatja a vouchert.

Foglalhatok oda-vissza transzfert eltérő helyre?

Van lehetőség erre, de ebben az esetben két egyirányú transzferfoglalást kell készítenie az eltérő helyszínekre.

Hogyan törölhetem a foglalásomat?

A foglalás az átvétel előtt legkésőbb 24 órával ingyenesen lemondható, ebben az esetben a teljes befizetett díj visszajár Önnek. A foglalás lemondására ide kattintva vagy a visszaigazolásban található Foglalás kezelése linkre kattintva van lehetőség vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, és küldje el a foglalása részleteit a lemondáshoz.

Ingyenes lemondás, Ingyenes módosítás

Adja le a foglalását még ma és ha később mégis meggondolja magát, akkor ingyenesen* lemondhatja vagy módosíthatja a megrendelését.

Ingyenes lemondás: ha mégsem lenne megfelelő a kiválasztott transzfer Önnek, vagy a tervei változnának, akkor az átvétel időpontja előtti 24 óráig ingyenesen lemondhatja a foglalását. 24 órán belül €50 lemondási díjat számítunk fel. A szolgáltatási feltételek minden esetben tartalmazzák a vonatkozó lemondási feltételt.

Ingyenes módosítás: ha változnának a tervei vagy bármi miatt szeretne változtatni az eredeti foglaláson, akkor azt ingyenesen adminisztrációs költségek nélkül megteheti. Változtathatja többek között a dátumokat, időpontokat, a felvétel és leadás helyét, a transzfer módját vagy akár a szolgáltatót is egy Ön által jobban preferáltra. A módosítástól függően a transzfer díja is változhat.

*Fontos! A menetrend szerinti buszra és vonatra lefoglalt menetjegyek nem törölhetőek és nem módosíthatóak. A menetjegyek általában a lefoglalt időpontot megelőző és az azt követő 24 órán belül használhatóak fel.